Monday, May 11, 2009

找一個出口或是找一處跳樓!!

經濟低微,人人擔心冇飯開!!活到三十幾歲先知人間苦况,我都算執到啦,咁証明自己幸福囉,直至這個大海潚,眼白白睇住公司內幾個好友突然執包祔,心裹酸酸地有了傱來沒有的感覺﹣心慌!

慌死下一個是我,慌死再揾唔到工做,慌死俾唔到家用,慌死以後做唔到facial, 慌死俾唔到人情,更慌死自己慌唔死咁總死!!!乜原來冇咗份工咁得人驚㗎,以前真係傱來未驚過,原來從來未見過風浪!!冷靜,冷靜,再冷靜,其實頭先驚咁多嘢,最終得一樣嘢驚,真係驚俾唔到家用,阿媽餓親就點都唔得,其他嘢話知佢!!再冷靜想想,阿媽又唔係要我十萬九千七,有手有腳上山下海,冇話養佢唔到,頂多食得冇咁飽啫!!阿媽醒目啊,生得我手粗腳大,做唔成寫字樓頂多埋去收銀啊,侍應啊之類啦!!可惜年紀有翻咁上下唔做得小姐,如果唔係...有乜所謂,慘得過餓死!!我真係咁諗㗎!!

中華兒女能屈能伸,至緊要有強烈生存意志,乜時候都好,老虎都打死幾隻啦!!!!唔見咗錢,再揾過,唔見咗份工再揾過,唔見咗乜都好啦,冇所謂,唔好唔見條命就得啦!!!

2 Comments:

At 10:45 AM, Blogger risme said...

烈女!

 
At 9:30 PM, Anonymous T&D said...

雖然我平時係一個好灰同黑嘅人,但身為今次金融海潚嘅遇澀者之一嘅我還相信天無絕人之路...加油呀!

 

Post a Comment

<< Home