Friday, May 02, 2008

眼乾,眼瞓,發神經!!

“累”,好累,非常累!!累了生存,累了交朋友,累了做人!!在這種情形底下,死係最好的解救!!我的而且確相信有些人死了比起生存好!!這係一個事實,而這個時候的我,死咗佢算吧啦!!!

唔知點算又想咁樣又唔想咁樣咁可以點樣,時下D港女到底係埋好似我咁樣咁唔知點樣但係以為自己好知想點樣跟住就搞到人地都都唔知點!!哎.!!!!!!!咁不如死咗佢算吧啦!!!呢個世界多幾個咁樣嘅人就不如世界未日啦!!啊!!!!!!!我知啦,係呢排嘅電視節目唔好至搞到我咁嘅,一定係無綫,同有綫同NOW同埋D電影唔好睇所以先搞到我無晒人生意義囉!!埋就係咁嗶,唔怕遲下好似有好多好戲睇咁我嘅人生就會回春了!!!

如果一世都可以嘅樣發神經都唔錯啊!!!哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!!:(


/Users/ming/Desktop/Photo 1.jpg

0 Comments:

Post a Comment

<< Home